Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna O wszystkim i o niczym
O wszystkim... i o niczym...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Witam dziewczyny mam pytanie do was, czy jak wam sie rozpusz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna -> Gimnazjum ..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
N00B xP



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 5:09, 09 Kwi 2014    Temat postu: Witam dziewczyny mam pytanie do was, czy jak wam sie rozpusz

A co do Atkinsa to mysle ze ta diete trzeba przetestowac na sobie i ustawic sobie w sposob taki zeby organizm najlepiej funkcjonowal.
[link widoczny dla zalogowanych]
sp├│j┼╝y na siebie, dla kogo tak naprawde religia odgrywa jakiekolwiek wi─Öksze znaczenie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Literatura uzale┼╝nie┼ä [link widoczny dla zalogowanych] I mo┼╝na odes┼éac, jak nie odpowiadaj─ů
On si─Ö o tym dowiedzia┼é i wpadli┼Ťmy na siebie przypadkowo. Niesety z parlodelem nie mia┼éam styczno┼Ťci,wie─ç nic nie mog─Ö powiedzie─ç...s┼éysza┼éam,┼╝e to odpowiednik bromka,tylko mniej sk├│tk├│w ubocznych... I jeszcze powiedzcie mi czy np. Teraz wa┼╝─Ö 62 kg ale marz─Ö co najmniej o 58 kg. w gole zaluje, ze zgodzilam sie tam na poprawki. [link widoczny dla zalogowanych]
- wiem zaraz b─Ödzie atak ┼╝e zazdro┼Ť─ç itp. 29 kwietnia i mam sukienk─Ö satynow─ů jasno r├│┼╝ow─ů i jest ┼Ťliczna Dobr─ů rad─ů! aha . ja ju┼╝ prawie chichocz─Ö ... No niestety ja tez nie potrafi─Ö nie mysle─ç o tym...Ci─ůgle roi mi si─Ö w g┼éowie jedno Kiedy... Akryl, ale tylko je┼Ťli ten akryl rzeczywi┼Ťcie b─Ödzie dobry.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co przeczyta┼éam mi─Ödzy innymi w tym artykule http://bezsennosc.net.pl/2010/07/22/farmakolo giczne-zwalczanie-bezsennosci/ to po leki na bezsenno┼Ť─ç powinno si─Ö si─Öga─ç w ostateczno┼Ťci, czyli w przypadku, gdy zawodz─ů wszelkie naturalne metody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdrzemnę się i jak wstanę to się wylansuję, później chłopaków wystroję i idziemy na imprezę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mleko zamiast wody?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego te┼╝ po 4 miesi─ůcach( w maju 2004) posz┼éam do lekarza. Jogurty, mleko s─ů bardzo dobre, ale w serku ple┼Ťniowym wap┼ä jest skumulowany i 2-3 plasterki dziennie nie wp┼éyn─ů na Twoj─ů wag─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam nowe dziewczyny!! [link widoczny dla zalogowanych] teraz pozostali jedni......
Pozdrawiam Pracuje w sklepie, mam obecnie co drug─ů niedziele woln─ů a tak pracuje ca┼éy tydzien i wszystkie soboty na zmiany po 8h. 1. Zacz─Ö┼éam oczyszczanie organizmu, ale... albo vacuvell urzadzenie wytwarzajace podcisnienie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Witam mam dok┼éadnie ten sam problem co GIBSON i tak samo pomagam sobie w nocy co prawda nigdy nie polewa┼éam ich wod─ů teraz pisz─ůc te┼╝ mi dr─Ötwiej─ů to jest straszne nic nie mo┼╝na normalnie zrobi─ç rano trudno prowadzi─ç samoch├│d pracowa─ç spa─ç i najgorsze ┼╝e nic si─Ö na to nieporadzi 2 lata temu wybra┼éam serie zastrzyk├│w i mnustwo lek├│w i co nic i tak si─Ö m─Öcze do tej pory to ju┼╝ zaczyna mnie przerasta─ç najgorsze s─ů noce du┼╝o bym da┼éa za informacje jak tego si─Ö pozby─ç mam 33 lata a tak jak bym 80 mia┼éa co b─Ödzie dalej??? A salon Infinity to w og├│le jaka┼Ť zagadka, przez ponad godzin─Ö nie by┼éo tam ┼╝adnej klientki, kr─Öci┼éo si─Ö za to mn├│stwo os├│b z obs┼éugi. mam czarne w┼éosy, solarium, ┼Ťliczne nogi, nie bardzo z moim brzuchem i troche sie garbie ale to nie problem, biust sredni ale jak sie wypchnie bedzie dobrze;];] jaki kolor jaki kr├│j pomozcie, czarna nie bardzo bo mam czarne w┼éosy to bym wyglada┼éa jak smierc ;d;d;d;d;d mysle o czerwonej, z┼éotej, niebieskiej... A jeszcze takie pytanie mo┼╝e i g┼éupie, ale czy jest naprawd─Ö du┼╝y % ludzi co po tej operacji mieli takie komplikacj─Ö i┼╝ musieli lekarze amputowa─ç nogi albo umarli? - o kurde, jeszcze mi si─Ö to nie zda┼╝y┼éo. Leki typowo uspokajaj─ůce dzia┼éaj─ů na centralny o┼Ťrodek g┼éodu (przynajmniej wi─Ökszo┼Ť─ç), wzmagaj─ů g┼é├│d, wi─Öc nie wiem czy w leczeniu bulimii powinno si─Ö takie stosowa─ç.
Wiesz przyda┼éoby si─Ö po┼Ťmia─ç troch─Ö sp─Ödzi─ç czas w mi┼éym towarzystwie(kole┼╝anki).
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedział , że mi to wyleczy tylko żebym nie robiła biopsji bo zakłucę cały cykl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy zn├│w wszystko b─Ödzie bez sensu!
[link widoczny dla zalogowanych]

pogubilam sie,ale nie mam czasu sprawdzac, bo ide dzielnie maszerowac do parku
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj znac koniecznie! Ja przebiłam sobie pępek 2 tygodnie temu i jestem z tego zadowolona bo nareszcie moje marzenie sie spełniło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zakażenie ma bardzo niskie stężenie więc na pewno jest szansa, a może to pomyłka?
[link widoczny dla zalogowanych]

Jadłem jogurty [link widoczny dla zalogowanych] aha facet moze nas tym zarazić?
Przez jaki czas usta nabieraj─ů obj─Öto┼Ťci? kiedy ju┼╝ si─Ö wyk─ůpa┼éam siadam wygodnie, odkr─Öcam g┼é├│wk─Ö prysznica, tak ze leci tylko jeden strumie┼ä. Trzeba te┼╝ pi─ç du┼╝o wody bo cz┼éowiek si─Ö odwadnia. Reverie Czesc Bardzo dobrze robi paznokcie Pani Gosia na Szyd┼é├│wku. [link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem. Bra┼éam r├│znego typu specyfiki i nic.Chyba wybiore si─Ö do dermatologa(ale to u nas na wizyte czeka si─Ö nawet 3 tygodnie) bo zanim b─Öde miec 30 lat to juz wlos├│w nie bede mie─ç. jestem pewna ze to na tle nerwicowym zawsze wszytkim sie przejowalam za bardzo, nigdy nie potrafilam odpuscic itp itd. Chcialabym sie nauczuc robi─ç tipsy. Zwleka┼éam z tym juz d┼éugi i najwy┼╝szy czas wzi─ů─ç si─Ö do roboty i spr├│bowa─ç. Prosze napiszcie mi, czy taka operacja ma sens, czy blizna b─Ödzie mniej widoczna, czy istnieje duze ryzyko, ze po b─Ödzie jeszcze gorzej ni┼╝ przed. Witaj Iwonko!
jest wspanialy naprawde jestem zadowolona.
Hej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam g┼éoduj─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z g├│ry dzi─Öki za odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ma 3, 5 roku za 2 tyg. A tu masz klip
jezeli mowmy o tym samym ja mowie o tym gabinecie http://estetic-beauty.pl/
W nocy przed ni─ů chcia┼éam sobie ┼Ťlicznie obci─ů─ç paznokcie - obcinaj─ůc/wycinaj─ůc jak G┼éupia rogi paznokci!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam duzo kasy na materia┼é i krawcow─ů mam zrobi─ç projekt mam duzy wyb├│r ale jak ja mam to zrobi─ç pom├│┼╝cie...
I sobie poprawiłam...
[link widoczny dla zalogowanych]

Kalmary [link widoczny dla zalogowanych] Na pewno kazdy Ci powie, ze poziom zycia we Wloszech zalezy od wielu zmiennych.
dlaczego jedni moga po 45 a drudzy ;/ zawsze 3 miutki??? trzenba poprostu ┼╝─ů┼é─ůdek zmniejszy─ç yola13, Tw├│j poziom prolaktyny jest za du┼╝y, trzeba to leczy─ç. u mnie pomog┼éa dieta i regularny masa┼╝! tylko przez - 1 godzin─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem ile razy dziennie birzesz lek ,trudno tak w ciemno cos doradzic ,ale napewno 2 (jedna po drugiej jesli jestes w trakcie normalnego odzywiania bo ta pierwsza bardzo szybko wywola parcie i wyplucze to co zostalo strwione ,ale jeszcze niewydalone z jelita,moga byc to resztki gdzies umiejscowione w gornej partii jelit.Jesli tak bedzie to po pierwszej za pol godziny zrob druga. W rondlu lub g┼é─Öbokiej patelni roztop 2 ┼éy┼╝ki mas┼éa, a kiedy si─Ö spieni, dodaj przyprawy i mieszaj─ůc sma┼╝ je 10 sekund. Witam, ja tez spodziewam sie bli┼║niakow, to moja pierwsza ciaza jestem w 11 tyg paparazzi tylko czekaja na chwile by zrobic gwiexdzie takie zdjecie.. Witam !! te 3-4kg to napewno wskoczy ,ale jak bedziesz odzywiala sie mniej kalorycznie i wlaczysz czwiczenia to nie powinnas nabierac wiecej wagi ,staraj sie to utrzymac Najlepiej miec to pod scisla kontrola czyli codziennie zwazyc sie i dopuszczac ewntualnie tyko 1kg max wiecej od wagi ,ktora chcesz utrzymac.jesli zauwazysz,ze juz masz ten 1 kg wiecej to nastepny dzien tylko owoce i warzywa i kontroluj wage.Taki rezim pozwoli na stala wage ciala,Gdyby udalo Ci sie utrzymac stala wage przez okres 2 lat to organizm po tym czasie jakby zapamietuje ta mase ciala i nie dazy juz tak szybko do zwiekszania masy-latwiej jest wtedy utrzymywac staly poziom.Jesli skoki beda wieksze to organizm bedzie dazyl ciagle do powrotu tej maxymalnej wagi jaka mialas na poczatku. ja jestem z oddzia┼éu a WY ?
[link widoczny dla zalogowanych]
aha jeszcze jedno pytanie...do tych ktore schudły...spadek wagi widzialyscie-ok.
Ja mam ┼Ťciany w kolerze s┼éonecznej pszenicy, firanki mam pomara┼äczowe i pok├│j wygl─ůda super!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna -> Gimnazjum .. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin