Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna O wszystkim i o niczym
O wszystkim... i o niczym...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a bedziesz masowac ta strona ktora wsysa czy ta ktora wydmuc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna -> Gimnazjum ..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
N00B xP



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:49, 11 Kwi 2014    Temat postu: a bedziesz masowac ta strona ktora wsysa czy ta ktora wydmuc

Zawsze ktos szuka sensacji.....dlatego pisza ze to brzydkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
siedz─Ö sobie spokojnie w fotelu, z laptopem na kolankach i nagle co┼Ť mi mign─Ö┼éo na oknie. Jelsi chcesz schudnac na basenie, to najlepszy jest aquaerobic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pij duzo wody bo jesli zaczynasz topic tluszcz to do organizmu dostaja sie wszystkie toksyny ktore byly w nim zgromadzone.
[link widoczny dla zalogowanych]
Codice fiscale juz mam.
Z wagi zeszlo mi 800g to chyba nie za duzo jak na trzeci dzien?
Czytam te Wasze posty i aż się za głowę łapę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

WItajcie Kobietki. [link widoczny dla zalogowanych] MAM TO NA OBU NADGARSTKACH, CHODZE NA REHABILOTACJE TZN MASA┼╗ WIRORY,LASERYI NIE NOSZE CI─ś┼╗AR├ôW I POWOLI USTEPUJE.
Nie wiem. ale zjadlam przed chwila ziemniaka , a do tego gotowane broku┼éy- juz lepiej Mam jednak pytanko. (Nie jestem ┼╝adn─ů anorektyczk─ů i nie chc─Ö j─ů by─ç, po prostu jeden maj─ůc podob─ů wag─Ö b─Ödzie wygl─ůda┼é bardzo szczup┼éo, a inny ju┼╝ nie.) ja jeszczego go nie bralam dopiero mam kupic bo i tak niedlugo zaczyna mi sie okres ale mam taki problem ze lekarz przepisal mi go (chyba, dosc nie jasno sie wyrazal) na nadzerke .nie jestem pewna czy to wlasciwy lek ... [link widoczny dla zalogowanych]
co moze byc tego przyczyna???????? Ja dotychczas nie pi┼éem ┼╝adnych sok├│w, nic nie spo┼╝ywa┼éem jad─Ö na samej wodzie gazowanej. je┼╝eli nam to jako┼Ť wychodzi to i Tobie wyjdzie! Oto moja historia. Pozniej jeszcze egazmin panstwowy (moze ktos poda jego koszt?), no i potem zostaje pytanie czy bede miala od razu zajecie jako rzeczoznawca. Diet─Ö z─Öbow─ů powoli zmieniam na diet─Ö w chorobie wrzodowej ┼╝o┼é─ůdka, bo z─Öba wyrwa┼éam podczas leczenia wrzodu. ┼üadne cacko tutaj mamy, miodzio
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuj─Ö serdecznie za informacj─Ö, troszk─Ö jestem spokojniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
powodzenia
Slyszalam ze kerastese jest niezly
Najwazniejsze, to poznaj co to jest choroba alkoholowa.

Bogate zdobienie m.in cyrkonie Swarovskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Profesjonalne sportsmenki wcinaj─ů na dzie┼ä po 3500kcal a mierz─ů po 170cm i wa┼╝─ů po 60kg, przy czym nie maj─ů praktycznie w og├│le tkanki t┼éuszczowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝esz zje┼Ť─ç do 3 szklanek g┼é├│wnie zielonej sa┼éaty lub innych warzyw zielonych lub 2 szklanki warzyw zielonych i 1 szklank─Ö ugotowanych wg listy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ┼éadne, spore usta, takie wiecie sexy, m├│wi┼éa, ┼╝e zrobi┼é─ů pare trik├│w, ze s─ů bardziej sexy.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem 2 dzień na dietce i brak mi 2 kg ale stosuję przepis
[link widoczny dla zalogowanych]

Oby u was by┼éy efekty,ja ─çwiczy┼éam 3 miesiace codziennie,ale zrezygnowa┼éam,poniewa┼╝ zacz─Ö┼éam ty─ç,widocznie nie dla ka┼╝dego ─çwiczenia Ewki,jedyny plus to twardszy brzuch-pokaza┼éy si─Ö mi─Ö┼Ťnie,ale nic poza tym.Jak widz─Ö na dziewczynach super efekty nawet ju┼╝ po miesi─ůcu,to nie mog─Ö uwierzy─ç,tylko ciekawe czemu mi si─Ö nie uda┼éo i stosowa┼éam do tego diet─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] Daj znac jak paluszki!!
do aaaasiaaaa: Nie odpisuje juz na twoje twoje posty, bo uwazam, ze nie wnosza niczego pozytywnego do topiku na temat lewatyw. Pozdrawiam Ze wzgl─Ödu na to ze s─ů bardzo cienkie rzadko je prostuje no i jak jest wilgotno prostownica nic nie daje bo i tak szybko zaczynaj─ů si─Ö kr─Öci─ç i nie wygl─ůda to ju┼╝ dobrze. A tu takie ziarno si─Ö silne mi posia┼éo [link widoczny dla zalogowanych]
Niedob├│r witaminy B12 przyczynia si─Ö tak┼╝e do powstania zaburze┼ä w funkcjonowaniu m├│zgu i uk┼éadu nerwowego. Przegl─ůdam ten w─ůtek bo za kilka dni mam pierwsza rozmow─Ö kwalifikacyjna i powiem wam, ze strasznie si─Ö denerwuje. zapraszam na stron─Ö, gdzie jest demo, kontakt oraz galeria Wklejam zasady tej dietki,mo┼╝e kto┼Ť podzieli sie swoim do┼Ťwiadczeniem w tym zakresie,albo przy┼é─ůczy do wsp├│lnej walki?? na nogi te┼╝ nie mog┼éam znale┼Ť─ç , ale bardziej mi w sumie zale┼╝y na samych ┼éydkach (co znalaz┼éam to by┼éo ju┼╝ usuni─Öte z serwera ),jak by┼Ť znalaz┼éa chwile czasu to by┼éabym zobowi─ůzana Ja bardzo chcia┼éabym aby w 4 edycji tanca z gwiazdami wystapili: Co┼Ť gdzie┼Ť kiedy┼Ť czyta┼éam ┼╝e jak facet nie mo┼╝e to mo┼╝e si─Ö zg┼éosi─ç do kogo┼Ť tam o jakie┼Ť pozwolenie;/ Tylko nie wiem do kogo dok┼éadnie bo ju┼╝ nie pami─Ötam.
I podziwialam DR za odwag─Ö, ┼╝e tak─ů pacjentk─Ö jak mnie przyjmuje w takiej klinice.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wiem ┼╝e oczywi┼Ťcie na pewno lepiej jest kupi─ç taki za 1000 z┼é, firmowy itd buhahaha Ja kupi┼éam za 400 z┼é i jako┼Ť uda┼éo mi si─Ö schudn─ů─ç i ┼╝adnych kontuzji w trakcie ─çwicze┼ä si─Ö nie nabawi┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo przeprowadzonego w salonie remontu, maj─ůcego wywiera─ç na potencjalnych klientach wra┼╝enie elitarno┼Ťci, luksusu i presti┼╝u realnych zmian na lepsze, niestety brak.

ja etz uwielbiam ta pare, sa najsmieszniejsi!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
n A Wy głowa do góry będzie dobrze zobaczycie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak otoz zauwazyliscie, \GIE\ DO SZESCIANU zostala olana przez chirurga, ktorego niegdys chwalila.
[link widoczny dla zalogowanych]

Stary, sprawdzony sposób, i swego czasu dużo mi dały ćwiczenia na nim. [link widoczny dla zalogowanych] najważniejsze ze jem 3 razy dziennie i nic więcej nie dam rady bo tak jestem najedzona, że o podjadaniu nie ma mowy.
Asparaginian. JA mam uraz kr─Ögos┼éupa g├│rny odcinek tak mnie boli, ┼╝e si─Ö rusza─ç nie mog─Ö, mo┼╝e jutro spr├│buj─Ö wej┼Ť─ç na orbiego, lekarka przepisa┼éa mi tabletki, to mo┼╝e pomog─ů... (http://www.ccc.com.pl/ 10 strona katologu u gory) widzialam gdzies tez takie na niskiej szpilce wiazane do gory z satyny wiazane do kolana lub na wstarzeczke przy kostce wiesz o co mi chodzi ale te niestety byly drogie kolo 170. witam serdecznie, wczoraj pani ginekolog r├│wnie┼╝ przepisa┼éa mi Gynalgin oraz Clotrimazolum w kremie. i mam jeszcze pytanie co do waznosci ksiazeczki iele 10 lat te badania czy do roku i potem co rok powtarzac badania?prosze was o pomoc dzieki serdeczne [link widoczny dla zalogowanych]
ah! Do - ........raczej tak Ciesze sie, ze Tobie sie udalo! Pozdrawiam W pierwszej kolejno┼Ťci zostaj─ů przy tym zu┼╝yte zapasy, potem zalegaj─ůce z┼éogi, r├│┼╝ne patologiczne twory, zastarza┼ée ogniska zapalne, kom├│rki zwyrodnia┼ée i chore. Gdy tylko nadchodza owe cudowne czerwone dni,z namaszczeniem wyjmuje z szafy idealnie zapakowany m├│j termos od kawy o ┼Ťrednicy 15cm i wprowadzam sie w stan upojenia erotycznego.Po czy myje w go w wodzie destylowanej,smaruje maragaryn─ů Manuel i wprowadzam do ekstatycznie oszala┼éego z rozkoszy wedla.Niestety,nie moge d┼éugo masturbowac sie analnie,gdyz lewy zwieracz dawno juz jest nadwyr─Özony i lekko popuszcza,co objawias sie p├│┼║niej lekko brazowym nalotem.Tak┼╝e w srodku termosu.A przecie┼╝ co dwa dni j─Ö┼╝d┼╝e w podr├│ze s┼éuzbowe do lasu Kabackiego w poszukiwaniu nieskutecznie zreszta, kwiatu paproci. 13.
dobre.
Tzn dermatix raczej nie zaszkodzi, ale moim zdaniem nie powinnas jeszcze masowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobiono mi zewnetrzne usg, na którym widać było wyraźnie, że prawy jajnik jest dwa razy większy niż lewy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lecznicza g┼éod├│wka,zreszt─ů ten autor wyda┼é ca┼é─ů seri─Ö ksi─ů┼╝ek na temat oczyszczania organizmu i jest to bardzo dok┼éadnie opisane.Dla mnie to najlepsza seria ksi─ů┼╝ek na ten temat je┼Ťli chodzi o autor├│w i zakres wiedzy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jaki wspaniały plan!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak najbardziej! Niczym karateka wyskoczylam lakier odbezpieczony i ciach po pajeczaku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
antidotuuum to kupka

Zjadłam połowę tego co sobie nałożyłam. [link widoczny dla zalogowanych] marysia z PM, moze Mucha?......
Ja bym zostawila wegle w spokoju Ustaw je sobie jeszcze przez chwile na poziomie 5-10 g dziennie i zobacz co sie bedzie dzialo. A dzwigac d┼éugo nie wolno. ja w┼éa┼Ťnie jak okres dosta┼éam to mnie zacze┼éo bole─ç...okres si─Ö skonczyl a dalej boli napewno to znowu ta torbiel ;( Mamamagdalena - ja podgrzewacza raczej nie u┼╝ywa┼éam, po jakim┼Ť kr├│tkim czasie mia┼éam tak wyrobion─ů miark─Ö w d┼éoniach i oczach, ┼╝e robienie mleka pannom sz┼éo ekspresowo nawet w nocy Tyle, ┼╝e zawsze mia┼éam przygotowan─ů wod─Ö przegotowan─ů. ROZCZESUJCIE SWOJE LOKI GRZEBIENIEM Z SZEROKIMI PRZERWAMI MI─ÖDZY Z─ÖBAMI (nie wiem jak to okre┼Ťli─ç). [link widoczny dla zalogowanych]
cyt przepraszam ale dla mnie to brzmi jak wyznania ANOREKTYCZKI, zaczyna ci to wchodzi─ç za bardzo w krew takie oczyszczanie i czucie si─Ö ┼Ťwietnie.... kAJU,dzi─Öki ,takich wa┼Ťnie m─ůdrych s┼é├│w mi potrzeba by┼éo.Za tydzie┼ä mam operacj─Ö i trzymam Ci─Ö za s┼éowo,┼╝e to Pan Piku┼Ť.Tego mocno si─Ö b─Öd─Ö trzyma─ç. to bedzie dopiero lipa :/ hehehe Ja nale┼╝e do ko┼Ťcio┼éa, w kt├│rym ksieza mog─ů miec rodziny. i pamietajmy zeaby byc piekna trzeba cierpiec... Czesc chudzinki ale wam zazdroszcze ze juz bierzecie L a ja nadal czekam na przesylke jutro juz pewnie bedzie, wiecie juz siebie widze oczami wyobrazni bez tych fa┼édow na brzuchu heh... Po┼éomski czy zyje czy nie zyje nie jest ojcem dziecka (blizniaki) Brodki
Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chcia┼éo mi si─Ö kup─Ö, a kiedy powiedzia┼éam po┼éo┼╝nej, ┼╝e musz─Ö do toalety ona do mnie, ┼╝e mnie nie pu┼Ťci, bo mam prawie pe┼éne rozwarcie i ┼╝e w tym kiblu urodz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bella1978
Ale zawsze m├│wi─Ö ┼╝e jednak najgorszy okres to jak choruj─ů, zw┼éaszcza z wymiotami i wysok─ů gor─ůczk─ů i oczywi┼Ťcie dwie na raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna -> Gimnazjum .. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin